Najčešća pitanja korisnika

  1. Šta je to wireless internet?

    Wireless Internet ili bežični internet, je povezivanje na internet putem radio talasa visoke frekvencije pomoću antene koja se usmerava ka predajniku prema kome postoji optička vidljivost.

  2. Gde su bazne stanice eWireless-a?

    Bazne stanice eWireless-a su postavljene u mnogim mestima u Sremskom okrugu. Pogledajte OVDE mapu pokrivenosti naše mreže ili kontaktirajte tehničku podršku i raspitajte se da li pokrivamo i Vaše mesto.

  3. Da li vremenske prilike utiču na kvalitet i brzinu bežičnog interneta?

    Odlika bežičnog sistema je i dobra otpornost na spoljne meteorološke uticaje kao što su smog, kiša, sneg, vetar ili magla, ali ovi faktori ipak neznatno utiču na kvalitet signala. Oprema koju koristi eWireless je najnovija vrsta opreme, koja omogućava brzo i lako korišćenje interneta (Ubiquiti Airgrid 23, 27 db, Loco, ruteri… ).

  4. Da li da opremu kupujete sami ili da se javite nama za kompletnu uslugu?

    Preporuka je da opremu nabavite kod nas, jer koristimo opremu čiji je kvalitet proveren, a usluga podešavanja i konfiguracija opreme je besplatna ukoliko je kupljena od nas i montirana od strane naših montera. Takođe, eWireless garantuje rad i ispravnost opreme ukoliko je ista kupljena od nas u vremenskom periodu od 24 meseca.

  5. Da li je neophodna kupovina opreme i pod kojim uslovim je moguće iznajmljivanje iste?

    eWireless Vam nudi mogućnost da opremu dobijete na revers uz potpisivanje ugovora. Za više informacija, kontaktirajte tehničku podršku i raspitajte se o pojedinostima ponude.

  6. Da li je moguće priključivanje na mrežu eWireless-a ukoliko posedujete sopstvenu opremu?

    eWireless Vam nudi mogućnost priključenja na mrežu bez ugovorne obaveze ukoliko posedujete odgovarajuću opremu, ali Vam ne garantujemo kvalitet usluge, zbog moguće neispravnosti iste.

  7. Da li je moguće povezivanje više računara u mrežu, da li je moguće imati internet na svakom od njih i da li to povećava cenu?

    Moguće je koristiti internet na svakom od umreženih računara, instalacijom sviča ili rutera. eWireless daje ruter svojim korisnicima na revers uz ugovornu obavezu od 24 meseca.

  8. Zašto internet sporo radi?

    eWireless Vam može garantovati protok samo ukoliko je:

    • Oprema kupljena kod nas, uzeta na revers ili poseduje odgovarajuće sertifikate.
    • Oprema postavljena i testirana od strane naših terenskih radnika.

    Ukoliko ovi uslovi nisu ispunjeni, eWireless ne odgovara i ne garantuje zakupljenu brzinu protoka saobraćaja.

    Do smanjenja brzine može doći iz više razloga. Najčešći problemi su:

    • Jačina signala se drastično smanjila ili uopšte ne postoji.

    Razlog ovoga može biti oštećenje ili pomeranje antene usled vremenskih nepogoda ili oštećenje kabla. Postoji mogućnost i da se oštetio predajnik provajdera, ali to se rešava u najkraćem roku od provajdera. Ako nakon više dana nema poboljšanja, neophodno je pozvati eWireless, kako biste dobili informacije.

    •  Jačina signala je konstantno dobra, ali protok je slab.

    Najverovatnije imate napad virusa. Neki od njih koče protok, ili tako intenzivno šalju podatke sa Vašeg računara, da za željenu komunikaciju ne postoji potrebna propusna moć.

    •  Jačina signala je u redu, ali uopšte nema protoka podataka.

    Moguće oštećenja operativnog sistema (windows, linux), instaliranih softvera (RASPPPoE).

    U poslednja dva slučaja eWireless nije odgovoran, te nije u obavezi da radi na uklanjanju problema.